Przetłumacz/Translate
 
Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów towarów określa REGULAMIN SKLEPU

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: mdlisztwan@gmail.com

Oświadczenie takie powinno zawierać:

  • Twoje dane -imie i naziwsko, adres
  • numer zamówienia
  • nazwę, ilość oraz cenę zwracanego towaru
  • numer konta bankowego - w przypadku gdy towar był dostarczony w opcji "za pobraniem"

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

Firma MILA

ul. A. Struga 8

45-073 Opole 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Do zwracanego towaru prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz, jeśli to możliwe, dowód zakupu (np. paragon fiskalny). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy możesz pobrać TUTAJ

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków w formie w jakiej zostało opłacone zamówienie - dotyczy płatności dokonanych za pośrednictwem szybkich przelewów poprzez Przelew natychmiastowy, PayPal oraz PayU.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY POBIERZ TUTAJ

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na adres e-mail: mdlisztwan@gmail.com.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia oraz dane zamawiającego.

Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu. Przyspieszy to proces reklamacji, bez konieczności odsyłania towaru.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Firma MILA

ul. A. Struga 8

45-073 Opole

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium