




Zwroty i reklamacje
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów towarów określa REGULAMIN SKLEPU
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@miladruciarnia.pl
Oświadczenie takie powinno zawierać:
- Twoje dane -imie i naziwsko, adres
- numer zamówienia
- nazwę, ilość oraz cenę zwracanego towaru
- numer konta bankowego - w przypadku gdy towar był dostarczony w opcji "za pobraniem"
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
Firma MILA
ul. A. Struga 8
45-073 Opole
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Do zwracanego towaru prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz, jeśli to możliwe, dowód zakupu (np. paragon fiskalny). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy możesz pobrać TUTAJ
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków w formie w jakiej zostało opłacone zamówienie - dotyczy płatności dokonanych za pośrednictwem szybkich przelewów poprzez Przelew natychmiastowy, PayPal oraz PayU.
Koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY POBIERZ TUTAJ
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na adres e-mail: kontakt@miladruciarnia.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia, nazwę oraz numer katalogowy produktu, reklamowaną ilość oraz dane zamawiającego.
Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu. Przyspieszy to proces reklamacji, bez konieczności odsyłania towaru.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Firma MILA
ul. A. Struga 8
45-073 Opole
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.