Producenci
Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: mdlisztwan@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

Firma MILA

ul. A. Struga 8

45-073 Opole 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Do zwracanego towaru należy dołączyć podpisane oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz dowód zakupu (paragon fiskalny).

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków w formie w jakiej zostało opłacone zamówienie - dotyczy płatności dokonanych za pośrednictwem PayPal oraz PayU.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    MILA Dominika Lisztwan
    ul. A. Struga 8, 45-073 Opole adres e-mail: mdlisztwan@gmail.com

    - Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

    ....................................................................................................................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................

    ......................................................................................................................................................

    - Numer zamówienia

    .................

     

     

    - Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................

    - Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................

    - Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................

    ....................................................................................................................................................................................................................................

    - Numer konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu środków:

    ………………………………………………………………………………………………………………………………….

    .............................................................................................
    Podpis Konsumenta
    (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 


    Data ............................................

    (*) Niepotrzebne skreślić.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Wymiana towaru

Zakupiony towar można wymienić na inny, dostępny w sklepie, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

Koszty wymiany ( zwrot towaru oraz wysyłka towaru wymienionego) ponosi Kupujący.

Chęć wymiany należy zgłaszać wyłącznie drogą mailową na adres mdlisztwan@gmail.com. Adres zwrotu towaru na wymianę:

Firma MILA

ul. A. Struga 8

45-073 Opole 

Wymieniany towar musi być nowy i wolny od wad. do wymienianego towaru należy dołączyć informacje:

- dane Klienta, numer zamówienia

- nazwa, oznaczenie i ilość wymienianego towaru

- nazwa, oznaczenie i ilość towaru, jaki ma być wysłany na wymianę

- dowód zakupu - paragon fiskalny

- adres do wysyłki wymienianego towaru oraz forma wysyłki (z dostępnych w naszym sklepie)

Towar będzie wysłany po spełnieniu powyższych wymogów oraz uiszczeniu opłaty za ponowną wysyłkę wg naszego cennika dostaw.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na adres e-mail: mdlisztwan@gmail.com.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia oraz dane zamawiającego.

Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu. Przyspieszy to proces reklamacji, bez konieczności odsyłania towaru.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Firma MILA

ul. A. Struga 8

45-073 Opole

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium