




Zwroty i reklamacje
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów towarów określa REGULAMIN SKLEPU
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: mdlisztwan@gmail.com
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
Firma MILA
ul. A. Struga 8
45-073 Opole
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Do zwracanego towaru należy dołączyć podpisane oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz dowód zakupu (np. paragon fiskalny).
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zastrzegamy sobie prawo do zwrotu środków w formie w jakiej zostało opłacone zamówienie - dotyczy płatności dokonanych za pośrednictwem szybkich przelewów poprzez Przelew natychmiastowy, PayPal oraz PayU.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)MILA Dominika Lisztwan
ul. A. Struga 8, 45-073 Opole adres e-mail: mdlisztwan@gmail.com- Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................- Numer zamówienia
.................
- Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................- Numer konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu środków:
………………………………………………………………………………………………………………………………….
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................(*) Niepotrzebne skreślić.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Wymiana towaru
Zakupiony towar można wymienić na inny, dostępny w sklepie, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.
W przypadku toawru na wiaminę prosimy o zastosowanie procedury Odstąpienia od umowy, a następnie złożenia nowego zamówienia na towar wymieniany.
Koszty wymiany ( zwrot towaru oraz wysyłka towaru wymienionego) ponosi Kupujący.
Chęć wymiany należy zgłaszać wyłącznie drogą mailową na adres mdlisztwan@gmail.com. Wymiana towaru możliwa jest na zasadzie odstąpienia od umowy towaru wymienianego, następnie należy złożyć zamówienie w sklepie na towar, który ma być wysłany w ramach wymiany. Adres zwrotu towaru na wymianę:
Firma MILA
ul. A. Struga 8
45-073 Opole
Wymieniany towar musi być nowy i wolny od wad. do wymienianego towaru należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na adres e-mail: mdlisztwan@gmail.com.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer zamówienia oraz dane zamawiającego.
Bardzo prosimy o dołączenie zdjęć potwierdzających niezgodność zamówienia lub wadę produktu. Przyspieszy to proces reklamacji, bez konieczności odsyłania towaru.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Firma MILA
ul. A. Struga 8
45-073 Opole
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.