Przetłumacz/Translate
 
Producenci
DROPS SUPERSTORE
AKTUALNOŚCI
AKTUALNOŚCI 20.12.2022
 
Już niedługo, już za momencik - Święta i... zasłużony odpoczynek 😉
 
Bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
🎄 W dniach 23-31.12.2022 w sklepie przerwa świąteczna oraz inwentaryzacja
🎄 Ostatnie paczki przed Świętami wyjadą od nas 22.12.
🎄 Zamówienia złożone do 21.12 do godziny 15.00 mają szansę wyjechać od nas jeszcze przed Świętami 🙂 Pozostałe zamówienia zostaną wysłane po Świętach lub nawet po Nowym Roku.
🎄 W dniu 27.12 w sklepie zostanie wyłączona opcja zakupu, inwentaryzujemy się do 31.12. Sklep zostanie ponownie włączony 1.01.2022, wracamy naturalnie z promocją noworoczną 😉
🎄 WAŻNA INFORMACJA - w dniach 23.12 oraz 28-31.12 - ODBIORY OSOBISTE NIE BĘDĄ MOŻLIWE
🎄 Zamówienia złożone a nie opłacone do dnia 27.12 ZOSTANĄ ANULOWANE.
 
 

AKTUALNOŚCI 03.01.2022

 

Szanowni Klienci!

W piątek 7 stycznia nie pracujemy. Przypominamy również, ze 6 stycznia, Święto Trzech Króli, jest dniem wolnym od pracy. w tych dniach nie będą realizowane wysyłki, nie będzie też możliwości odbioru osobistego zamówień.

 

Dear Customers!

We are closed in 6-7.01.2022 due to Bank Holidays in Poland and long weekend. 

 

AKTUALNOŚCI 14.12.2021

 

Szanowni Klienci!

Informujemy, że w dniach 23.12.2021 – 3.01.2022 sklep będzie zamknięty – przerwa świąteczna oraz inwentaryzacja.

Od dnia 22.12.2021 w sklepie będzie wyłączona możliwość zakupu.

Zamówienia detaliczne złożone, potwierdzone i opłacone do dnia 20.12.2021 zostaną wysłane przed Świętami. Nie gwarantujemy wysyłki przed Świętami zamówień złożonych po tej dacie.

Od dnia 14.12.2021 do 22.12.2021 nie przyjmujemy zamówień na sznurek sypany.

Zamówienia hurtowe na sznurek złożone do 14.12.2021 zostaną zrealizowane przed Świętami, bez gwarancji dostarczenia do 23.12.2021, pozostałe będą realizowane po 4.01.2022.

Zamówienia z odbiorem osobistym przyjmujemy do 17.12.2021, prosimy o odbiór zamówień do 21.12.2021. Zamówienia nieodebrane do 21 grudnia zostaną anulowane.

Zamówienia złożone a nieopłacone do 22.12.2021 zostaną automatycznie anulowane.

 

Dear Customers,

From 23.12.2021 till 3.01.2022 our store will be closed due to inventory and Christmas break.

All orders placed and paid till 20.12.2021 will be sent before Christmas, but we don't guarantee delivery before 24.12. Orders placed and not paid till 22.12.2021 will be canceled.

Wholesale orders placed and paid till 14.12.2021 will be shipped before Christmas, but we don't guarantee delivery before 24.12.

All other will be shipped after 4.01.2021.

 

z pozdrowieniami/best regards

Mila Team

 

AKTUALNOŚCI 28.04.2021

 

Drodzy Klienci, 

Informujemy, iż dniach 1-04 maja 2021 nie pracujemy – długi weekend 😉 Wysyłki zamówień wznowimy 5 maja.

Jednocześnie informujemy, że czas realizacji zamówień na sznurek bawełniany 3 i 5 mm może wydłużyć się do 5 dni roboczych.

Stany magazynowe sznurków bawełnianych zostaną w większości uzupełnione po 4 maja.

 

 

AKTUALNOŚCI 10.03.2021 

W dniu 10.03.2021 otrzymaliśmy informację o awarii serwerowni OVH, w której zlokalizowany jest nasz zewnętrzny system intergacji zamówień.

Działamy w trybie awaryjnym, zamówienia są realizowane, ale mogą nastąpić opóźnienia w wysyłkach. Brak jest również możliwości modyfikacji, łączenia zamówień będących w realizacji.

Nowe zamówienia natomiast można składać bez zmian, tu na szczęście nie ma zakłóceń.

Kontakt telefoniczny ze sklepem może być utrudniony. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy mdlisztwan@gmail.com

 

Przepraszamy za powstałe niedogodności i mamy nadzieję, że sytuacja szybko wróci do normy. Będziemy  informować na bieżąco. Prosimy o cierpliwość, niestety wznowienie działania narzędzia nie zależy od nas.

Więcej na ten temat w artykule: https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/ovh-pozar-serwerowni-w-strasburgu-nie-dziala-wiele-stron-internetowych-w-polsce-5040011

 

Cieszymy się, że w pożarze nikt nie ucierpiał !!

Pozdrawiamy

Zespół MILA

 

Aktualizacja z dnia 17.12.2020

Z przyczyn od nas niezależnych jesteśmy zmuszeni wyłączyć w sklepie możliwość zakupu z dniem 17.12.2020

Zamówienia już złożone i opłacone będą zrealizowane przed Świętami :)

Zapraszamy ponownie na zakupy w Nowym, mamy nadzieję- lepszym! Roku. Pracę wznawiamy 4.01.2021.

 

10.12.2020

 

Szanowni Klienci!

Informujemy, że w dniach 21.12.2020 – 4.01.2021 sklep będzie zamknięty – przerwa świąteczna oraz inwentaryzacja.

Od dnia 18.12.2020 w sklepie będzie wyłączona możliwość zakupu.

Zamówienia złożone, potwierdzone i opłacone do dnia 18.12.2020 zostaną wysłane przed Świętami.

Od dnia 11.12.2020 nie przyjmujemy zamówień na sznurek sypany.

Zamówienia hurtowe na sznurek złożone do 12.12.2020 zostaną zrealizowane przed Świętami, pozostałe po 4.01.2021.

Zamówienia z odbiorem osobistym przyjmujemy do 13.12.2020, prosimy o odbiór zamówień do 18.12.2020. Zamówienia nieodebrane do 18.12 zostaną anulowane.

Zamówienia złożone a nieopłacone do 18.12.2020 zostaną automatycznie anulowane.

 

Dear Customers,

From 21.12.2020 till 4.01.2021 our store will be closed due to inventory and Christmas break.

All orders placed and paid till 18.12.2020 will be shipped before Christmas. Orders placed and not paid till 18.12.2020 will be canceled.

Wholesale orders placed and paid till 12.12.2020 will be shipped before Christmas, all other after 4.01.2021.

 

22-06-2020

Szanowni Klienci, informujemy, iż opcja dostawy za pobraniem została przywrócona. Zmiana ceny wysyłki została podyktowana podwyżką cen w firmie kurierskiej GLS.

Informacja dla Klientów hurtowych:

W związku z dużą liczbą zamówień na sznurek bawełniany, czas realizacji zamówień wynosi obecnie około 2-3 tygodni i może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Szanowni Klienci!

W dniach 11-14.06.2020 sklep będzie nieczynny (11.06 Boże Ciało).
Od 10.06., godz.15.00 opcja zakupu będzie wyłączona. Będzie można przeglądać produkty w sklepie, jednak zamawianie nie będzie możliwe. Na zakupy zapraszamy 15.06 :)

Jednocześnie informujemy, że wysyłka zamówień na sznurek bawełniany 3 i 5 mm wciąż może wydłużyć się do 5 dni roboczych.

Zamówienia hurtowe na sznurek - realizacja około 2 tygodni.


Dear Customers!
We are closed in 11-14.06.2020.
From 3pm, 10.06. ordering will be switched off.

Wholesale orders (external) - processing time is about 2-3 weeks.

08.05.2020

W związku z licznymi zapytaniami o działanie sklepu, informujemy, że sklep działa bez zmian, zamówienia realizowane są na bieżąco i dokładamy wszelkich starań, by były wysyłane do Klientów w regulaminowym terminie :)

Z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień wydłużyć się może (ale nie musi ;)) wysyłka zamówień na sznurki, maksymalnie do 5 dni.

Wciąż zablokowane pozostają usługi płatności za pobraniem oraz odbiory osobiste.

Życzymy wszystkim duż o zdrowia i wytrwałości, liczymy na Waszą wyrozumiałość.

6.04.2020

Z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień, jeśli chcą Państwo otrzymać zamóeinie przed Świętami, prosimy o złożenie i opłacenie zamówień do 7.04 do godz. 12.00. 

Nie możemy zagwarantować dostawy w tym tygodniu zamówień złożonych po tym terminie.

29.03.2020

W związku z aktualną sytuacją, w sklepie zostały wprowadzone zamiany organizacyjne, będą obowiązywały do odwołania.

Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, pomóżmy sobie nawzajem w tym trudnym dla wszystkich czasie :)

- wyłączona została opcja odbioru paczki za pobraniem,

- ze względu na to, iż niestety nie wszyscy z naszego zespołu są w stanie pracować -mogą nastąpić opóźnienia w realizacji zamówień,

- kontakt telefoniczny ze sklepem będzie bardzo utrudniony lub wręcz niemożliwy, w sprawach pilnych prosimy o kontakt wyłącznie mailowy: mdlisztwan@gmail.com

- nie ma możliwości zmiany, modyfikacji ani domawiania towaru w zamówieniach już złożonych!! Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów,

- zamówienia na sznurek sypany - czas realizacji może wydłużyć się do 2-3 tygodni,

- w przypadku wysyłek kurierem GLS zachęcamy do korzystania z usługi Flex Delivery Service, w której jedną z form doręczenia paczki jest zgoda odbiorcy na pozostawienie paczki we wskazanym miejscu bez podpisu. Pozwala to uniknąć bezpośredniego kontaktu między kurierem a odbiorcą, co minimalizuje ryzyko zarażenia między stronami,

 

17.03.2020

W celu zminimalizowania kontaktu z kurierem, czasowo została wyłaczona opcja zakupów "za pobraniem".

Nasza serdeczna prośba-jeśli macie możliwość, zamawiajcie towar do paczkomatów. Zachęcamy również do instalacji aplikacji Inpost, która pozowala odebrać paczkę BEZDOTYKOWO :) Więcej na stronie Inspot: https://inpost.pl/aktualnosci-dostarczamy-jeszcze-bezpieczniej-poznaj-zmiany-w-zakresie-odbioru-i-nadawania-przesylek?fbclid=IwAR3K3QNGgWrt1c-mw56S9oFqJtIDJp5AiMdfWvN_svOKibPup17RVd7hqXM

Dbajcie o siebie :)

12.03.2020

Szanowni Klienci, informujemy, że w związu z sytuacją epidemilogiczną w kraju oraz w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, od dnia 12.03.2020 zamówienia z odbiorem osobistym zostają wstrzymane.

Zamówienia z odbiorem osobistym złożone do 11.03 zostaną zrealizowane, prosimy o w miarę możliwości jak najszybszy odbiór zamówień :)

Wysyłki paczek odbywają się bez zmian :)

Zapraszamy również do zapoznania się z treścią komunikatu GLS Poland na temat działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji, w związku z pojawieniem się koronawirusa:

 

"Szanowni Państwo,

w związku z pojawieniem się oficjalnie potwierdzonego przypadku zarażenia koronawirusem

w Polsce, a także w trosce o Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że podjęliśmy szereg działań

prewencyjnych zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji. W obecnej sytuacji

naszym celem nadrzędnym jest ograniczenie do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także

podczas procesu doręczenia czy odbioru paczek.

W związku z powyższym proponujemy wdrożenie w zakresie naszej współpracy następujących

usprawnień:

  • Rekomendujemy umożliwienie kurierowi odbioru paczek z jednego, wyznaczonego przez

Państwa miejsca tak, aby ograniczyć kontakt z wieloma osobami/działami.

  • W przypadku dostaw:

- do firm (biurowców): rekomendujemy skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego

minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy np. recepcja,

- do firm(magazynów): proponujemy wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby do obsługi procesu,

- do mieszkań / domów: rekomendujemy naszym kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji.

  • Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych proponujemy również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:

- witania się poprzez podanie rąk,

- przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów.

 

Ponadto informujemy, że nasi kurierzy zostaną wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne

wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Pragniemy

również zwrócić uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia. W sytuacji, kiedy nie wyrażacie Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej, prosimy o wyznaczenie miejsca, w którym nadanie/odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.

Uprzejmie prosimy również o przekazanie powyższych ustaleń odbiorcom Państwa przesyłek.

W obecnej, wyjątkowej dla wszystkich sytuacji liczymy na zrozumienie wzajemnych potrzeb.

Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki

ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki.

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z opiekunem Klienta GLS Poland.

Pozdrawiamy,

Zespół GLS Poland"

 

 

1.01.2020

 

Nowe regulacje dotyczące wystawiania faktur do paragonów


Z dniam 1.01.2020 wystawienie dla nabywcy (podatnika VAT) faktury VAT z tytułu sprzedaży zarejestrowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej będzie możliwe jeżeli sprzedaż zostanie udokumentowana paragonem:

1) z numerem VAT nabywcy - na jego żądanie sprzedawca będzie obowiązany wystawić fakturę na podatnika, którego numer NIP został wskazany na paragonie,

2) bez numeru VAT nabywcy - na jego żądanie sprzedawca będzie obowiązany wystawić fakturę na nabywcę jako osobę prywatną; w szczególności na takiej fakturze nie będzie mógł zostać wskazany numer NIP nabywcy; taka faktura nie będzie uprawniała do odliczenia z niej VAT.

Zmiany przewiduje art. 28 pkt 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520), ustawa ta wchodzi w życie 1 września 2019 r., z wyjątkiem art. 1 pkt 21 i 24, które wchodzą w życie 1 stycznia 2020 r.

 

 

19.12.2019

Szanowni Klienci,

 

w dniach 20.12.2019 - 06.01.2020 sklep będzie zamknięty-przerwa świąteczna oraz inwentaryzacja.

Zamówienia złożone i opłacone (liczy się data księgowania) do dnia 20.12.2019 do godziny 10.00 będą wysłane przed Świętami. Następnie wysyłki wznowimy 7.01.2020.

Od 20.12.2019 w sklepie będzie wyłączona możliwość zakupu, pozostawiamy podgląd w asortyment, jednak złożenie zamówienia nie będzie możliwe.

Zamówienia nieopłacone do 31.12.2019 zostaną anulowane.

W tych dniach nie będą również możliwe odbiory osobiste. Zamówienia z odbiorem osobistym, złożone (opłacone, potwierdzone) do dnia 19.12.2019 do godz. 12.00 będzie można odebrać najpóźniej w dniu 19.12.2019 do godz. 15.00.

 

Informujemy również, iż w związku z przerwą, promocja DROPS Alpaca Party zostanie przedłużona do 12.01.2020!

Szykujemy również promocję Noworoczną :)

 

Życzymy wszystkim Kientom wesołych, spokojnych Świąt, szampańskiej zabawy sylwestrowej i wszystkiego włóczkowego w nadchodzącym Nowym Roku :)

Obsługa sklepu MILA

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium