Producenci
AKTUALNOŚCI

22-06-2020

Szanowni Klienci, informujemy, iż opcja dostawy za pobraniem została przywrócona. Zmiana ceny wysyłki została podyktowana podwyżką cen w firmie kurierskiej GLS.

Informacja dla Klientów hurtowych:

W związku z dużą liczbą zamówień na sznurek bawełniany, czas realizacji zamówień wynosi obecnie około 2-3 tygodni i może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Szanowni Klienci!

W dniach 11-14.06.2020 sklep będzie nieczynny (11.06 Boże Ciało).
Od 10.06., godz.15.00 opcja zakupu będzie wyłączona. Będzie można przeglądać produkty w sklepie, jednak zamawianie nie będzie możliwe. Na zakupy zapraszamy 15.06 :)

Jednocześnie informujemy, że wysyłka zamówień na sznurek bawełniany 3 i 5 mm wciąż może wydłużyć się do 5 dni roboczych.

Zamówienia hurtowe na sznurek - realizacja około 2 tygodni.


Dear Customers!
We are closed in 11-14.06.2020.
From 3pm, 10.06. ordering will be switched off.

Wholesale orders (external) - processing time is about 2-3 weeks.

08.05.2020

W związku z licznymi zapytaniami o działanie sklepu, informujemy, że sklep działa bez zmian, zamówienia realizowane są na bieżąco i dokładamy wszelkich starań, by były wysyłane do Klientów w regulaminowym terminie :)

Z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień wydłużyć się może (ale nie musi ;)) wysyłka zamówień na sznurki, maksymalnie do 5 dni.

Wciąż zablokowane pozostają usługi płatności za pobraniem oraz odbiory osobiste.

Życzymy wszystkim duż o zdrowia i wytrwałości, liczymy na Waszą wyrozumiałość.

6.04.2020

Z uwagi na bardzo dużą ilość zamówień, jeśli chcą Państwo otrzymać zamóeinie przed Świętami, prosimy o złożenie i opłacenie zamówień do 7.04 do godz. 12.00. 

Nie możemy zagwarantować dostawy w tym tygodniu zamówień złożonych po tym terminie.

29.03.2020

W związku z aktualną sytuacją, w sklepie zostały wprowadzone zamiany organizacyjne, będą obowiązywały do odwołania.

Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, pomóżmy sobie nawzajem w tym trudnym dla wszystkich czasie :)

- wyłączona została opcja odbioru paczki za pobraniem,

- ze względu na to, iż niestety nie wszyscy z naszego zespołu są w stanie pracować -mogą nastąpić opóźnienia w realizacji zamówień,

- kontakt telefoniczny ze sklepem będzie bardzo utrudniony lub wręcz niemożliwy, w sprawach pilnych prosimy o kontakt wyłącznie mailowy: mdlisztwan@gmail.com

- nie ma możliwości zmiany, modyfikacji ani domawiania towaru w zamówieniach już złożonych!! Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów,

- zamówienia na sznurek sypany - czas realizacji może wydłużyć się do 2-3 tygodni,

- w przypadku wysyłek kurierem GLS zachęcamy do korzystania z usługi Flex Delivery Service, w której jedną z form doręczenia paczki jest zgoda odbiorcy na pozostawienie paczki we wskazanym miejscu bez podpisu. Pozwala to uniknąć bezpośredniego kontaktu między kurierem a odbiorcą, co minimalizuje ryzyko zarażenia między stronami,

 

17.03.2020

W celu zminimalizowania kontaktu z kurierem, czasowo została wyłaczona opcja zakupów "za pobraniem".

Nasza serdeczna prośba-jeśli macie możliwość, zamawiajcie towar do paczkomatów. Zachęcamy również do instalacji aplikacji Inpost, która pozowala odebrać paczkę BEZDOTYKOWO :) Więcej na stronie Inspot: https://inpost.pl/aktualnosci-dostarczamy-jeszcze-bezpieczniej-poznaj-zmiany-w-zakresie-odbioru-i-nadawania-przesylek?fbclid=IwAR3K3QNGgWrt1c-mw56S9oFqJtIDJp5AiMdfWvN_svOKibPup17RVd7hqXM

Dbajcie o siebie :)

12.03.2020

Szanowni Klienci, informujemy, że w związu z sytuacją epidemilogiczną w kraju oraz w trosce o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, od dnia 12.03.2020 zamówienia z odbiorem osobistym zostają wstrzymane.

Zamówienia z odbiorem osobistym złożone do 11.03 zostaną zrealizowane, prosimy o w miarę możliwości jak najszybszy odbiór zamówień :)

Wysyłki paczek odbywają się bez zmian :)

Zapraszamy również do zapoznania się z treścią komunikatu GLS Poland na temat działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji, w związku z pojawieniem się koronawirusa:

 

"Szanowni Państwo,

w związku z pojawieniem się oficjalnie potwierdzonego przypadku zarażenia koronawirusem

w Polsce, a także w trosce o Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że podjęliśmy szereg działań

prewencyjnych zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji. W obecnej sytuacji

naszym celem nadrzędnym jest ograniczenie do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także

podczas procesu doręczenia czy odbioru paczek.

W związku z powyższym proponujemy wdrożenie w zakresie naszej współpracy następujących

usprawnień:

  • Rekomendujemy umożliwienie kurierowi odbioru paczek z jednego, wyznaczonego przez

Państwa miejsca tak, aby ograniczyć kontakt z wieloma osobami/działami.

  • W przypadku dostaw:

- do firm (biurowców): rekomendujemy skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego

minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy np. recepcja,

- do firm(magazynów): proponujemy wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby do obsługi procesu,

- do mieszkań / domów: rekomendujemy naszym kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji.

  • Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych proponujemy również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:

- witania się poprzez podanie rąk,

- przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów.

 

Ponadto informujemy, że nasi kurierzy zostaną wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne

wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Pragniemy

również zwrócić uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia. W sytuacji, kiedy nie wyrażacie Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej, prosimy o wyznaczenie miejsca, w którym nadanie/odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.

Uprzejmie prosimy również o przekazanie powyższych ustaleń odbiorcom Państwa przesyłek.

W obecnej, wyjątkowej dla wszystkich sytuacji liczymy na zrozumienie wzajemnych potrzeb.

Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki

ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki.

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z opiekunem Klienta GLS Poland.

Pozdrawiamy,

Zespół GLS Poland"

 

 

1.01.2020

 

Nowe regulacje dotyczące wystawiania faktur do paragonów


Z dniam 1.01.2020 wystawienie dla nabywcy (podatnika VAT) faktury VAT z tytułu sprzedaży zarejestrowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej będzie możliwe jeżeli sprzedaż zostanie udokumentowana paragonem:

1) z numerem VAT nabywcy - na jego żądanie sprzedawca będzie obowiązany wystawić fakturę na podatnika, którego numer NIP został wskazany na paragonie,

2) bez numeru VAT nabywcy - na jego żądanie sprzedawca będzie obowiązany wystawić fakturę na nabywcę jako osobę prywatną; w szczególności na takiej fakturze nie będzie mógł zostać wskazany numer NIP nabywcy; taka faktura nie będzie uprawniała do odliczenia z niej VAT.

Zmiany przewiduje art. 28 pkt 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520), ustawa ta wchodzi w życie 1 września 2019 r., z wyjątkiem art. 1 pkt 21 i 24, które wchodzą w życie 1 stycznia 2020 r.

 

 

19.12.2019

Szanowni Klienci,

 

w dniach 20.12.2019 - 06.01.2020 sklep będzie zamknięty-przerwa świąteczna oraz inwentaryzacja.

Zamówienia złożone i opłacone (liczy się data księgowania) do dnia 20.12.2019 do godziny 10.00 będą wysłane przed Świętami. Następnie wysyłki wznowimy 7.01.2020.

Od 20.12.2019 w sklepie będzie wyłączona możliwość zakupu, pozostawiamy podgląd w asortyment, jednak złożenie zamówienia nie będzie możliwe.

Zamówienia nieopłacone do 31.12.2019 zostaną anulowane.

W tych dniach nie będą również możliwe odbiory osobiste. Zamówienia z odbiorem osobistym, złożone (opłacone, potwierdzone) do dnia 19.12.2019 do godz. 12.00 będzie można odebrać najpóźniej w dniu 19.12.2019 do godz. 15.00.

 

Informujemy również, iż w związku z przerwą, promocja DROPS Alpaca Party zostanie przedłużona do 12.01.2020!

Szykujemy również promocję Noworoczną :)

 

Życzymy wszystkim Kientom wesołych, spokojnych Świąt, szampańskiej zabawy sylwestrowej i wszystkiego włóczkowego w nadchodzącym Nowym Roku :)

Obsługa sklepu MILA

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium